Przejdź do głównej zawartości

Kosmetyki ONmacabim czII

Znalezione obrazy dla zapytania onmacabimDzisiaj zakończyłam swoją przygodę z kosmetykami ONmacabim co nie oznacza że przestałam je używać bo sprawdziły się na mojej cerze w 100% i zamierzam w niedalekiej przeszłości zakupić kilka z nich do własnego użytku.

Oto kosmetyki którymi dzisiaj się zajmę:

1. Nawilżający krem do cery suchej i normalnej SPF 15
2. Nanokrem pod oczy Coffebeen liftingujący i regeneracyjny
3. Odbudowujący krem pod czy z pietruszką
4. Nanokrem przeciwzmarszczkowy Carnosilan SPF 15
5. Nawilżający krem na dzień
6. Krem nawilżający z witaminą C
7. Lakto peeling gommage

No to zaczynamy :)


Nawilżający krem do cery suchej i normalnej SPF 15 50 ml głównymi jej cechami jest rewitalizacja, nawilżenie i regeneracja. Wzbogacony w naturalne olejki poprawia zdolność skóry do zatrzymywania wody, kompleks aminokwasów, witaminę E, mikroelementy. Zwiększa elastyczność i jędrność oraz opóźnia procesy starzenia jakie zachodzą w naszej skórze. Doskonale nadaje się jako podkład pod makijaż.

Nanokrem pod oczy Coffebeen liftingujący i regeneracyjny 30 ml Krem ma wysoką kompatybilność, kofeina silnie pobudza ukrwienie naczyń włosowatych, wspomaga regeneracje cienkiego naskórka pod oczami. Idealnie dobrany zestaw składników łagodzi zewnętrzne objawy zmęczenia oczu. Krem działa także rozjaśniająco na sińce pod oczami jednocześnie niweluje je.  Efekty są widoczne po wielokrotnym zastosowaniu kosmetyku najlepiej stosować go wieczorem przed snem.

Odbudowujący krem pod czy z pietruszką 30ml krem ma lekką i delikatną konsystencje likwiduje cienie pod oczami, wybiela i odżywia skórę przywracając jej jędrność i blask.Ma głębokie działanie nawilżające , wygładza drobne zmarszczki, przywraca elastyczność skórze dzięki czemu nadaje jej zdrowy młody wygląd wokół oczu. Najlepiej stosować wieczorem na godzinę przed snem.

Nanokrem przeciwzmarszczkowy Carnosilan SPF 15 50 ml krem dzięki swej delikatnej konsystencji doskonale się wchłania. Przenika do głębszych warstw skóry przez co nawilża ją od wewnątrz. Wygładza zmarszczki, przeciwdziała fotostarzeniu się skóry, wzmacnia funkcje ochronna skóry. skóra po regularnym stosowaniu kremu staje się miękka i gładka. Krem może też posłużyć jako podkład pod makijaż.

Nawilżający krem na dzień 15 ml lub 50 ml intensywny produkt na bazie komórek macierzystych i ekstraktów roślinnych posiada silne działanie regeneracyjne i wzmacnia gęstość skóry.Wpływa na metabolizm wspomagając syntezę kolagenu i elastyn. Kwas mlekowy i cytrynowy dają efekt  intensywnego rozświetlenia i rozjaśnienia. skóra po stosowaniu tego kremu jest znacznie zliftingowana i napięta.

Krem nawilżający z witaminą C ta nasycona aromatami cytrusów formuła natychmiast zmienia skórę nadając jej delikatny blask. Witamina C wzmacnia ścianki naczyń i przyspiesza przemianę miedzy i wewnątrzkomórkowe. Zapewnia idealną ochronę przed słońcem co w czasie dzisiejszych upałów jest bardzo ważne. Lekka jej konsystencja idealnie się wchłania w skórę i nie pozostawia tłustego filmu na skórze. Idealna jako baza pod makijaż.

Lakto peeling gommage kremowa konsystencja po uprzednim zaaplikowaniu i zmyciu sprawia że skóra staje się gładka i miękka. Mleczne proteiny przyspieszają gojenie się drobnych uszkodzeń łagodzi też stany zapalne. W efekcie skóra jest rozświetlona i mocno nawilżona.



Z czystym sumieniem mogę je polecić i może cena dla niektórych wyda się za wysoka ale proszę mi uwierzyć że lepiej wydać więcej na jeden dobry krem.

http://on-prof.pl/pl/contacts

KONTAKT

  • ONmacabim Pol
  • Tel. Kom. 512 995 296 Onmacabim Pol sp. z o.o.
  • ul. Bukowińska 24a lokal 22
  • biuro@on-prof.pl 02-703 Warszawa

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

NATURAVETAL

NATURAVETAL Well4Animal Pełnowartościowa karma pełna witamin i minerałów potrzebnych do prawidłowego rozwoju waszych czworonożnych przyjaciół. Przesyłka przyszła ładnie zapakowana w papierową torebkę i dołączona była do niego ulotka. Mój pies zabrał się za jej pałaszowanie z dużym entuzjazmem i w mgnieniu oka opróżnił całą miseczkę, widocznie bardzo mu smakowała a ja nie zauważyłam później żeby miał jakieś problemy z kupą. Choć niewielka ilość karmy ale mojemu pupilkowi starczyło to na trzy razy gdyż jest to malutki piesek a karma posłużyła jako przekąski w ciągu dnia. 

Pieluszki DADA 4

          Pieluszki DADA 4 Otrzymałam je w ramach testowania na stronie DADY,  nie sądziłam że prześlą całe opakowanie myślałam że będzie to jedna albo kilka sztuk a to przyjeżdżam do domu patrze i takie zaskoczenie przysłali do testowania cale opakowanie (50szt). Ciężko mi jest coś powiedzieć o ich wygodzie bo to nie ja w nich chodzę :) ale może powiem co zaobserwowałam dobrze przylegają do ciała nie obsuwają się podczas harców małego a co chyba najważniejsze nie uczulając a  przynajmniej nie uczulają mojego synka a słyszałam też od innych mam że u ich dzieci nie wywołały reakcji alergicznej.