Przejdź do głównej zawartości

Kosmetyki ONmacabim czI


Znalezione obrazy dla zapytania onmacabim







ONmacabim izraelska marka profesjonalnych kosmetyków jest to połączenie ziół leczniczych z pustyń Izraela i wysokich technologii współczesnego przemysłu kosmetycznego.Cechą wyróżniająca tą firmę jest wielofunkcyjność unikatowych linii modułowych, które stanowią połączenie naturalnych biostymulatorów wyodrębnionych z komórek roślin, aktywizujących prace komórek skóry. Laboratorium ONmacabin posiada najnowszy sprzęt umożliwiający stosowanie najnowocześniejszych nanotechnologii do opracowania i wytwarzania preparatów kosmetycznych.Firma weszła na polski rynek trafiła w marcu 2014 a powstała filia jest centrum dystrybucji tych kosmetyków na kraje Europy. Posiadają kosmetyki do cery tłustej, trądzikowej, suchej, normalnej, linię kosmetyków na bazie pietruszki, dotleniająca linię energetyczną, linię intensywnie liftingującą, Neutrazen line nanokosmetyka, linia kosmetyków zawierająca komórki macierzyste oraz dermokosmetyki do skóry problemowej.

Sama osobiście mam tą przyjemność w stosowaniu  kosmetyków tej oto marki. Dostałam zestaw kilkunastu próbek to przetestowania o czym będę was informowała na bieżąco, dodatkowo do próbek dołączona była książeczka z opisem wszystkich ich kosmetyków cennik oraz wizytówkę z kontaktem do konsultantki.




Dzisiaj wybrałam do przetestowania peeling, krem, serum oraz żel pod oczy tej oto marki.



Peeling z ekstraktem z pietruszki o pojemności 50 ml. Posiada on konsystencje kremową co zapewnia delikatne złuszczenia naskórka. Po jego stosowaniu skóra moja stała się bardziej gładka i rozjaśniona, przebarwienia stały się lekko rozjaśnione a pory zwężone przez co mniej widoczne co można było zaobserwować gołym okiem.Nadaje się do każdego rodzaju cery. Nie zauważyłam też żadnej reakcji alergicznej ani moja skóra nie była zaczerwieniona przez co po wykonaniu tego peelingu można od razu wyjść z domu trzeba tylko teraz pamiętać teraz o stosowaniu ochrony przeciwsłonecznej.

Następnym krokiem podczas mojej porannej pielęgnacji było nałożenie żelu pod oczy. Wiem że wiele kobiet popełnia ten błąd że stosuje krem pod oczy bez względu na wiek. A więc tak krem pod oczy powinny stosować kobiety dojrzałe a nastolatki i młode dziewczyny powinny stosować żel pod oczy. Wracając do tematu.

Żel intensywnie rozświetlający pod oczy 30 ml. Żel posiada delikatną konsystencje i ma przyjemny zapach. Zapewnia głębokie nawilżenie a skóra po jego stosowaniu staje się przyjemna w dotyku. po tygodniowym stosowaniu zauważyłam że sińce pod oczami stały się mniej widoczne. Idealnie nadaje się pod makijaż jako podkład.

Ostatnim krokiem było nałożenie kremu połączonego z serum tej samej linii
                   -serum z witaminą C 30 ml bomba witaminowo- olejowa zamknięta jest w formie delikatnego serum. Serum wzmacnia ścianki naczyń i zapobiega ich rozszerzeniu, zapewnia odpowiednie nawilżenie skóry a poza tym regularne stosowanie zapobiega starzenie się skóry. Nadaje się do każdego rodzaju skóry nawet do tłustej bo nie zatyka porów.
            -krem nawilżający z witaminą C 50 ml intensywnie nawilża , zapobiega utracie wody,wzmacnia ścianki naczyń i zwiększa elastyczność. Skóra po zastosowaniu obu produktów staje się bardziej miękka w dotyku i bardziej rozświetlona. Po tygodniowym stosowaniu kolor skóry bardziej się poprawił.

Polecam z czystym sumieniem i zapraszam na ich stronę http://www.on-prof.pl/pl do zapoznania się z ich ofertą.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kosmetyki ONmacabim czII

Dzisiaj zakończyłam swoją przygodę z kosmetykami ONmacabim co nie oznacza że przestałam je używać bo sprawdziły się na mojej cerze w 100% i zamierzam w niedalekiej przeszłości zakupić kilka z nich do własnego użytku. Oto kosmetyki którymi dzisiaj się zajmę: 1. Nawilżający krem do cery suchej i normalnej SPF 15 2. Nanokrem pod oczy Coffebeen liftingujący i regeneracyjny 3. Odbudowujący krem pod czy z pietruszką 4. Nanokrem przeciwzmarszczkowy Carnosilan SPF 15 5. Nawilżający krem na dzień 6. Krem nawilżający z witaminą C 7. Lakto peeling gommage No to zaczynamy :) Nawilżający krem do cery suchej i normalnej SPF 15 50 ml głównymi jej cechami jest rewitalizacja, nawilżenie i regeneracja. Wzbogacony w naturalne olejki poprawia zdolność skóry do zatrzymywania wody, kompleks aminokwasów, witaminę E, mikroelementy. Zwiększa elastyczność i jędrność oraz opóźnia procesy starzenia jakie zachodzą w naszej skórze. Doskonale nadaje się jako podkład pod makijaż. Nanokrem pod oczy

NATURAVETAL

NATURAVETAL Well4Animal Pełnowartościowa karma pełna witamin i minerałów potrzebnych do prawidłowego rozwoju waszych czworonożnych przyjaciół. Przesyłka przyszła ładnie zapakowana w papierową torebkę i dołączona była do niego ulotka. Mój pies zabrał się za jej pałaszowanie z dużym entuzjazmem i w mgnieniu oka opróżnił całą miseczkę, widocznie bardzo mu smakowała a ja nie zauważyłam później żeby miał jakieś problemy z kupą. Choć niewielka ilość karmy ale mojemu pupilkowi starczyło to na trzy razy gdyż jest to malutki piesek a karma posłużyła jako przekąski w ciągu dnia. 

Pieluszki DADA 4

          Pieluszki DADA 4 Otrzymałam je w ramach testowania na stronie DADY,  nie sądziłam że prześlą całe opakowanie myślałam że będzie to jedna albo kilka sztuk a to przyjeżdżam do domu patrze i takie zaskoczenie przysłali do testowania cale opakowanie (50szt). Ciężko mi jest coś powiedzieć o ich wygodzie bo to nie ja w nich chodzę :) ale może powiem co zaobserwowałam dobrze przylegają do ciała nie obsuwają się podczas harców małego a co chyba najważniejsze nie uczulając a  przynajmniej nie uczulają mojego synka a słyszałam też od innych mam że u ich dzieci nie wywołały reakcji alergicznej.