Przejdź do głównej zawartości

Ukraińskie słodycze


Znalezione obrazy dla zapytania ukraińskie słodycze




















UKRAIŃSKIE SŁODYCZE  działalność swoją rozpoczęli w 1999 roku. Przez wiele lat starali się zbudować markę na polskim rynku wzbogacając ofertę o nowe produkty. W 2011 roku uruchomili swój  pierwszy sklep internetowy, zdobywając kolejne doświadczenie i rozszerzając swoją działalność o kolejne obszary.



Zdjęcie użytkownika Ukraińskie słodycze.










Ich asortyment jest bardzo urozmaicony mają w swojej ofercie około 50 rodzajów cukierków o przeróżnych smakach :
- cukierki oblane czekoladą gorzką, białą
-musujące landryny
-landryny ziołowe
-krówki
-galaretka
-rurki z kremem w srodku
-tofii nadziewane
-śliwki w czekoladzie

Smaki są przeróżne każdy znajdzie coś dla siebie.Są w opakowaniach 1kg, 0,5kg, 0,25kg. Oprócz cukierków można też kupić:
- wafle, 
-chałwy,
- batony z nasionami
-czekolady
-ciastka
-w ofercie przed świątecznej posiadają też paczki ze słodyczami dla dzieci. Ceny mają bardzo atrakcyjne i interesujące jest to że posiadają sklep internetowy co ułatwia wielu osobą zakupy ich produktów ponieważ nie wszędzie mają swój sklep stacjonarny a taki sklep internetowy jest dostępny dla każdego i wszyscy co są zainteresowani mogą sprawdzić sobie ich ofertę i dokonać zakupów w sieci. A naprawdę warto.


Swoją przygodę z UKRAIŃSKIMI CUKIERKAMI rozpoczęłam już jako mała dziewczynka i były to cukierki musujące nazywane przez nas pospolicie "SZIPUĆKI" mogłam je jeść kilogramami nie zapomnę tego momentu kiedy się go rozgrywało a biały proszek musował na języku:)  później było wafelki czekoladowe obłędne i najlepsze co może być batony z różnych nasion niebo w gębie do tej pory jak tylko mam okazje to je kupuje i zjadam z wielką ochotą. Kiedyś aby kupić te przysmaki trzeba było jechać na Ukrainę a teraz dzięki sklepowi Ukraińskie Słodycze mam wszystko na wyciągnięcie ręki i z wielką ochotą skorzystałam z okazji przetestowania ich cukierków. Do testowania dostałam mieszankę wszystkich ich cukierków po kilka sztuk każdego rodzaju




 (można taką mieszankę zakupić na ich stronie) http://www.ukrsol.pl/ co było świetnym pomysłem i mogłam delektować się nimi cały wieczór, coś wspaniałego polecam wszystkim można kupić sobie taki woreczek spróbować wszystkich i ocenić które najlepiej smakują i zakupić je później. W woreczku były cukierki słodkie jaki i takie kwaśne jak mówiłam wcześniej każdy coś dla siebie znajdzie. Ja już wybrałam kilka rodzai i mam zamiar kupić je w większej ilości aby mieć na dłużej. Kontakt internetowy jak i osobisty jest rewelacyjny osoby które pracuj są przemiłe co bardzo ułatwia kontakt i współprace. 

GORĄCO POLECAM SKORZYSTANIE Z ICH OFERTY NAPRWDE WARTO 


                                              http://www.ukrsol.pl/

                                                                       

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kosmetyki ONmacabim czII

Dzisiaj zakończyłam swoją przygodę z kosmetykami ONmacabim co nie oznacza że przestałam je używać bo sprawdziły się na mojej cerze w 100% i zamierzam w niedalekiej przeszłości zakupić kilka z nich do własnego użytku. Oto kosmetyki którymi dzisiaj się zajmę: 1. Nawilżający krem do cery suchej i normalnej SPF 15 2. Nanokrem pod oczy Coffebeen liftingujący i regeneracyjny 3. Odbudowujący krem pod czy z pietruszką 4. Nanokrem przeciwzmarszczkowy Carnosilan SPF 15 5. Nawilżający krem na dzień 6. Krem nawilżający z witaminą C 7. Lakto peeling gommage No to zaczynamy :) Nawilżający krem do cery suchej i normalnej SPF 15 50 ml głównymi jej cechami jest rewitalizacja, nawilżenie i regeneracja. Wzbogacony w naturalne olejki poprawia zdolność skóry do zatrzymywania wody, kompleks aminokwasów, witaminę E, mikroelementy. Zwiększa elastyczność i jędrność oraz opóźnia procesy starzenia jakie zachodzą w naszej skórze. Doskonale nadaje się jako podkład pod makijaż. Nanokrem pod oczy

NATURAVETAL

NATURAVETAL Well4Animal Pełnowartościowa karma pełna witamin i minerałów potrzebnych do prawidłowego rozwoju waszych czworonożnych przyjaciół. Przesyłka przyszła ładnie zapakowana w papierową torebkę i dołączona była do niego ulotka. Mój pies zabrał się za jej pałaszowanie z dużym entuzjazmem i w mgnieniu oka opróżnił całą miseczkę, widocznie bardzo mu smakowała a ja nie zauważyłam później żeby miał jakieś problemy z kupą. Choć niewielka ilość karmy ale mojemu pupilkowi starczyło to na trzy razy gdyż jest to malutki piesek a karma posłużyła jako przekąski w ciągu dnia. 

Pieluszki DADA 4

          Pieluszki DADA 4 Otrzymałam je w ramach testowania na stronie DADY,  nie sądziłam że prześlą całe opakowanie myślałam że będzie to jedna albo kilka sztuk a to przyjeżdżam do domu patrze i takie zaskoczenie przysłali do testowania cale opakowanie (50szt). Ciężko mi jest coś powiedzieć o ich wygodzie bo to nie ja w nich chodzę :) ale może powiem co zaobserwowałam dobrze przylegają do ciała nie obsuwają się podczas harców małego a co chyba najważniejsze nie uczulając a  przynajmniej nie uczulają mojego synka a słyszałam też od innych mam że u ich dzieci nie wywołały reakcji alergicznej.