Przejdź do głównej zawartości

Majesty

Majesty krem do twarzy z drobinkami 24 karatowego złota

Luksusowy krem z nowoczesną formułą zawierającą 24 karatowe złoto. Stworzony dla kobiet z dojrzałą cerą ma za zadanie by zapobiec powstawaniu zmarszczek i wyeliminować postępujące procesy jej starzenia. Rewitalizuje skórę i zmniejsza pory.
Idealnie regeneracje cerę, przyczynia się też do jej wygładzenia i nawilżenia. Powoduje redukcję zmarszczek i wpływa na opóźnienie procesu starzenia.
Czyste 24 karatowe złoto w naturalny sposób przenika do skóry. Stymuluje i utrzymuje produkcję kolagenu i elastyny, poprawia stan skóry poprzez efekt redukcji zmarszczek, rozświetla i liftinguje. Cena to 242 złote ale czy cena jest ważna w porównaniu do piękna.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kosmetyki ONmacabim czII

Dzisiaj zakończyłam swoją przygodę z kosmetykami ONmacabim co nie oznacza że przestałam je używać bo sprawdziły się na mojej cerze w 100% i zamierzam w niedalekiej przeszłości zakupić kilka z nich do własnego użytku. Oto kosmetyki którymi dzisiaj się zajmę: 1. Nawilżający krem do cery suchej i normalnej SPF 15 2. Nanokrem pod oczy Coffebeen liftingujący i regeneracyjny 3. Odbudowujący krem pod czy z pietruszką 4. Nanokrem przeciwzmarszczkowy Carnosilan SPF 15 5. Nawilżający krem na dzień 6. Krem nawilżający z witaminą C 7. Lakto peeling gommage No to zaczynamy :) Nawilżający krem do cery suchej i normalnej SPF 15 50 ml głównymi jej cechami jest rewitalizacja, nawilżenie i regeneracja. Wzbogacony w naturalne olejki poprawia zdolność skóry do zatrzymywania wody, kompleks aminokwasów, witaminę E, mikroelementy. Zwiększa elastyczność i jędrność oraz opóźnia procesy starzenia jakie zachodzą w naszej skórze. Doskonale nadaje się jako podkład pod makijaż. Nanokrem pod oczy

NATURAVETAL

NATURAVETAL Well4Animal Pełnowartościowa karma pełna witamin i minerałów potrzebnych do prawidłowego rozwoju waszych czworonożnych przyjaciół. Przesyłka przyszła ładnie zapakowana w papierową torebkę i dołączona była do niego ulotka. Mój pies zabrał się za jej pałaszowanie z dużym entuzjazmem i w mgnieniu oka opróżnił całą miseczkę, widocznie bardzo mu smakowała a ja nie zauważyłam później żeby miał jakieś problemy z kupą. Choć niewielka ilość karmy ale mojemu pupilkowi starczyło to na trzy razy gdyż jest to malutki piesek a karma posłużyła jako przekąski w ciągu dnia. 

Pieluszki DADA 4

          Pieluszki DADA 4 Otrzymałam je w ramach testowania na stronie DADY,  nie sądziłam że prześlą całe opakowanie myślałam że będzie to jedna albo kilka sztuk a to przyjeżdżam do domu patrze i takie zaskoczenie przysłali do testowania cale opakowanie (50szt). Ciężko mi jest coś powiedzieć o ich wygodzie bo to nie ja w nich chodzę :) ale może powiem co zaobserwowałam dobrze przylegają do ciała nie obsuwają się podczas harców małego a co chyba najważniejsze nie uczulając a  przynajmniej nie uczulają mojego synka a słyszałam też od innych mam że u ich dzieci nie wywołały reakcji alergicznej.