Przejdź do głównej zawartości

Cykoria


Cykoria S.A. to firma działająca na rynku od 1880 roku, będąca polskim producentem przypraw, dodatków do ciast i deserów, owocowych chipsów oraz pysznej, zbożowej kawy. Nasze produkty dostępne są w większości sieci handlowych, lokalnych sklepikach oraz w sklepie internetowym dodomku.pl. 

 Cykoria Gotowanie jest Proste

Jest to blog kulinarny Cykoria S.A. skierujemy do osób, które interesują się kuchnią i chcą nauczyć się gotować prostych potraw a brakuje im inspiracji. Na Facebook mają swój fanpage gdzie to można znaleźć dużo inspiracji na obiad lub inne danie. Na stronie często można też natknąć się na konkursy gdzie to mi udało się zdobyć dwie przyprawy
Kmin rzymski idealnie nadaje się do marynaty na mięsa do pieczenia (idealnie sprawdza się schab) a także marynaty do mięs przed wedzeniem.   
 Przyprawa do piernika jak sama nazwa nam mówi stworzona do pieczenia piernika ale także nadaje się do ciasteczek  korzennych. Ja znalazłam jej nowe zastosowanie jakim jest dodanie szczypty do naleśników da im całkiem nowy smak.
 A także w ramach współpracy zestaw  składający się z dwóch kaw zbożowych, gruszek suszonych, jabłek suszonych samych i z cynamonem.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kosmetyki ONmacabim czII

Dzisiaj zakończyłam swoją przygodę z kosmetykami ONmacabim co nie oznacza że przestałam je używać bo sprawdziły się na mojej cerze w 100% i zamierzam w niedalekiej przeszłości zakupić kilka z nich do własnego użytku. Oto kosmetyki którymi dzisiaj się zajmę: 1. Nawilżający krem do cery suchej i normalnej SPF 15 2. Nanokrem pod oczy Coffebeen liftingujący i regeneracyjny 3. Odbudowujący krem pod czy z pietruszką 4. Nanokrem przeciwzmarszczkowy Carnosilan SPF 15 5. Nawilżający krem na dzień 6. Krem nawilżający z witaminą C 7. Lakto peeling gommage No to zaczynamy :) Nawilżający krem do cery suchej i normalnej SPF 15 50 ml głównymi jej cechami jest rewitalizacja, nawilżenie i regeneracja. Wzbogacony w naturalne olejki poprawia zdolność skóry do zatrzymywania wody, kompleks aminokwasów, witaminę E, mikroelementy. Zwiększa elastyczność i jędrność oraz opóźnia procesy starzenia jakie zachodzą w naszej skórze. Doskonale nadaje się jako podkład pod makijaż. Nanokrem pod oczy

NATURAVETAL

NATURAVETAL Well4Animal Pełnowartościowa karma pełna witamin i minerałów potrzebnych do prawidłowego rozwoju waszych czworonożnych przyjaciół. Przesyłka przyszła ładnie zapakowana w papierową torebkę i dołączona była do niego ulotka. Mój pies zabrał się za jej pałaszowanie z dużym entuzjazmem i w mgnieniu oka opróżnił całą miseczkę, widocznie bardzo mu smakowała a ja nie zauważyłam później żeby miał jakieś problemy z kupą. Choć niewielka ilość karmy ale mojemu pupilkowi starczyło to na trzy razy gdyż jest to malutki piesek a karma posłużyła jako przekąski w ciągu dnia. 

Pieluszki DADA 4

          Pieluszki DADA 4 Otrzymałam je w ramach testowania na stronie DADY,  nie sądziłam że prześlą całe opakowanie myślałam że będzie to jedna albo kilka sztuk a to przyjeżdżam do domu patrze i takie zaskoczenie przysłali do testowania cale opakowanie (50szt). Ciężko mi jest coś powiedzieć o ich wygodzie bo to nie ja w nich chodzę :) ale może powiem co zaobserwowałam dobrze przylegają do ciała nie obsuwają się podczas harców małego a co chyba najważniejsze nie uczulając a  przynajmniej nie uczulają mojego synka a słyszałam też od innych mam że u ich dzieci nie wywołały reakcji alergicznej.